PORKKANATUKKA

keskiviikko 19. huhtikuuta 2017


Tiedätkö sen ihmistyypin, jonka mielestä hampaat ovat liian keltaiset, vaikka ne ovat puhtaan vaaleat? Tai sen ihmistyypin, joka näkee itsensä aivan liian kalpeana, vaikka ihoa koristaa kaunis päivetys? Tai sen ihmistyypin, jonka mielestä hiukset ovat aivan liian keltaiset, vaikka ne ovat melkein harmaat?

Minä olen tuo viimeinen.

Kävin taas päivittämässä hiusteni ulkonäköä Helsingin Töölössä Museokadulla Kampaamo Pesula 2:sessa. Tällä kertaa ihana Johannes teki minulle tämän kauniin hempeän oranssin värin. Kyllästyin totaalisesti leikkimään hopeashampoolla, koska hiukseni olivat koko ajan liian lämpimät. Hauskaa tässä on se, että kaikkien muiden mielestä hiukseni olivat täydellisen kylmät... Halusin muutenkin kokeilla jotain aivan erilaista, mitä minulla ei ole koskaan ollut. Kun ensimmäisen kerran istuin Johanneksen penkkiin, hän ehdotti jo silloin ruusukultaisenväristä tukkaa, mutta en uskaltanut vielä heti tehdä niin "radikaalia" muutosta. Kypsyttelin ajatusta kuusi viikkoa ja nyt vihdoin minulla on kaunis porkkanatukka!

Saatat ehkä huomata pienen värieron latvassa ja tyvessä? Se ei ole Johanneksen käsialaa, vaan minä luulin, että tietenkin heti kampaajan jälkeen pitää jokaisessa pesussa ylläpitää väriä oranssilla ja punaisella colormaskilla... Noin 10 kertaa syväpuhdistavalla shampoolla hanganneena, olen saanut värin suht tasaiseksi. Latvani meinaa olivat ensimmäisen suihkun jälkeen aivan punaiset... Sitä virhettä en enää tee ja tästä lähin otan myös muutoskuvat HETI kampaajan jälkeen!

Edellisen hiusmuutospostauksen näät TÄÄLTÄ.

Mitä mieltä olet muutoksesta?

6 kommenttia:

  1. Väri on kyl aivan ihana! Toi liukuva sävy ♥ Tosi kesäsen olonen ja sopii kyllä sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Kasvot saivat lisää väriä myös :) Onneksi ei ole paha tämä liuku!

      Poista
  2. Todella kaunis ja etenkin trendikäs sävy! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana tukkaväri! Täydellinen kesään ja tuo samalla lämpöä kasvoillekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tuli kyllä lisää väriä kasvoille :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan