PARHAAT KOSMETIIKKANETTIKAUPAT

maanantai 29. toukokuuta 2017

Ehdottomasti suosikkini meikkien shoppailuun on internetin ihmeellisessä maailmassa. Netissä shoppailu on tehty niin tajuttoman helpoksi - klikkaat tuotteen mitä haluat, laitat yhteystietosi ja miten aiot maksaa, odotat muutaman päivän ja saat tuotteet joko kotiin tai postiin. Päätin koota yhteen postaukseen minun suosikkininettikauppani, joista tilaan suht usein meikkejä.

Ehdoton suosikkini nettikaupoista! Eleveniltä tilaan aina kaikki Sigman siveltimeni ja yleensä myös -20% alennuksesta. Eleveniltä saa myös 
Aquisin pyyhkeistä, joista olen kertonut tarkemmin TÄÄLLÄ,
Bumble and bumble hiustenmuotoilutuotteita, joita esim. Milabu on suositellut,
evo hiustenhoitotuotteita, joista olen kertonut esim. TÄÄLLÄ,
Estée Lauderin kehuttua Double Wear meikkivoidetta,
Fudgen parasta ja kehuttua hopeashampoota,
Mario Badescun PARASTA näpynpoistajaa, eli Drying Lotionia,
sekä uutta 3INA tuotteita, joita haluaisin kokeilla.

Eleveniltä saa myös kätevästi tilattua myös sellaisia tuotteita, mitä saa kätevästi myös kivijalkamyymälöistä, kuten Ardellin ripsiä, Batisten kuivashampoota ja beautyblendereitä. Lisäksi uutuutena eleveniltä voi tilata Skin79 sheet-naamioita!

Ainoa nettikauppa mistä saa Suomesta Jeffree Staria. Olen itsekkin sieltä kerran tilannut niitä (postaus TÄÄLLÄ) ja aion ehdottomasti tilata lisää! Tällä hetkellä Velour Liquid Lipstickeistä houkuttelee Dominatrix, Unicorn Blood, I'm Nude, Celebrity Skin ja Daddy, sekä haluaisin myös Androgyny-luomiväripaletin. Niin ja Jeffree Star Manny Mua - Skin Frost - Eclipsen....

oletkaunis.fi:stä saa myös Batistea, Ecotoolsia, L.A. Girliä, Real Techniquesia, sekä niitä ihania sheet-kasvonaamioita <3

colourpop.com
Colourpopin tuotteista olen puhunut TÄÄLLÄ. Colourpopin luomivärit ovat vain niin törkeän halpoja. Tosin, yli 22€ ostoksiin tulee aina tullit päälle, eli 24% lisää hintaa. Se kuitenkin on aika pieni summa, jos tilaa halvalla. Kannattaa ehdottomasti liittyä Colourpopin postituslistalle, sillä joskus heillä on ilmainen maailmanlaajuinen postitus, jolloin voi säästää rahaa!

bangerhead.fi

Bangerhead julkaisi juuri hetki sitten myyvänsä Zoevaa nettikaupassaan! Tämä sai itselläni ainakin niin kovat riemunkiljahdukset ettei mitään rajaa. Zoevan siveltimistä olen puhunut TÄÄLLÄ, ja aion ehdottomasti tilata niitä lisää. Bangerheadilta saa kätevästi myös esim. the Balmia, Dermalogicaa, KMS:sää, Make Up Storea, NYX:iä, Tweezermanin pinsettejä, Vita Liberataa yms.

cultbeauty.com
Täältä olen tilannut Zoevaa ja Anastasiaa (postaus TÄÄLLÄ). Meinasin aluksi kirjoittaa, etten aio täältä enää oikeastaan tilata mitään, mutta kävin katsomassa heidän nettisivut uudestaan tätä postausta varten... Laitoin ostoskoriini Lime Crimeä, Beccaa, Huda Beautyä sekä Morphea ja kokeilin meneekö läpi, vai alkaako herjaamaan, ettei tiettyjä tuotteita postiteta Suomeen. Mutta näitä kaikkia saa Suomeen, joten minun on jossain vaiheessa pakko tehdä jokin tilaus tuonne vielä! Eli täältä kannattaa tilata ainakin edellä mainituilta brändeiltä tuotteita. Täältä tilaaminen oli super helppoa, eikä tuotteita tarvinnut odottaa hirveän pitkään.

spacenk.com
Täältä olen tilannut esim. Beccaa ja Laura Mercieriä. Täältä ei saa kaikkea tilattua Suomeen, esimerkiksi Narsia :( Mutta jos esimerkiksi Laura Mercier Loose Setting Powder kiinnostaa tai Beccan Shimmering Skin Perfector Pressed Highlighter kiinnostaa, ne kannattaa tilata täältä. Myös täältä oli helppo tilata tuotteita, eikä näitäkään tarvinnut odotella kauaa.

Itseäni aina pelottaa tilata ulkomailta tuotteita, mutta nämä nettikaupat ovat luotettavia. Minulla ei ole koskaan ollu näiden kanssa ongelmia. Colourpopin tuotteita sai kyllä odotella aikas pitkään, ja olen kuullut, että nämä seilaavat ties missä välillä. Mutta onneksi niiden olinpaikan saa helposti tietää ja tullimaksut voi maksaa ennen kun kirje tulee kotiin, jolloin ne lähtevät Vantaalta nopeammin. Ei muuta kuin shoppailemaan vain, toivottavasti tästä postauksesta oli hyötyä! :)

Tilaatko paljon tuotteita netistä? Mitkä ovat sinun lempi nettikaupat?

4 kommenttia:

  1. Mä tilailen aika tasaisesti eri puolilta, mutta yksi paikka on josta tilaan melkein joka kuu jotain on Escentual, siellä kaupassa on vaan kaikki, mitä itse himoitsen. Selektiivisiä brändejä kuten Dioria, Guerlainia... Nyt myös MUFEa, jee! Tykkään myös siitä, että kaupan ulkoasu on tosi eleetön ja simppeli, siellä on rauhoittava selailla tuotteita, Esim. monen suosima feelunique on mun makuun liian sekava pohjaltaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää käydä katsastaa tuo paikka myös, etenkin MUFE:n takia! :)

      Poista
  2. Mä tilailen nettikaupoista jatkuvasti ja tällä sun listalla olikin paljon mun suosikkeja :) Muuten tilailen aika paljon myös brändien omilta sivuilta, mm. dose of colors, PÜR yms. Beautybay ja HQhair kuuluu myös omiin lemppareihin. Tosi kivasti toteutettu postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää käydä katsomassa myös noi nettikaupat! Kiitos paljon! :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan