TOUKOKUUN SUOSIKIT

torstai 15. kesäkuuta 2017



Heipä hei vain täältä blogihiljaisuuden keskeltä! Olen ollut muutaman viikon kipeänä, sekä viime viikolla lomalla Hollannissa, joten blogin puolelle en ole ehtinyt. Oikeastaan, koko elämäni on ollut kirjaimellisesti Netflix & Chill viime aikoina. Nyt olen taas terve ja Suomessa, joten pääsin kuvaamaan viime kuun suosikkeja videolle. Hollannin reissusta ja ostoksista lisää myöhemmin!

Kommentoi, millaisia postauksia/videoita mielellään lukisit/katsoisit? :)

2 kommenttia:

  1. Siskoni informoi mua, että tuo Netflix & Chill tarkottaa jotain ihan muuta kuin relaamista :D Mut odotan innolla sun Hollanti-juttuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin oon kuullut, mutta mulla toi tarkoittaa nimenomaan vain netflixin kattomista sohvalla XDD

      Poista

Kiitos kommentista! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan